woensdag 12 december 2007

Vorderingen

Daar ben ik weer een keer!
Van het weekend kreeg ik een mailtje van een leerkracht uit Grootebroek. (Ligt bij Enkhuizen, dus redelijk in de buurt)
Zij had via kennisnet mijn weblog bekeken en merkte dat ik nog wel met een aantal vragen rondliep. Ze gaf aan dat ik haar mocht benaderen als ik vragen had over het digibord.
Echt onwijs leuk! Na wat heen en weer gemail zijn we het erover eens dat ik maar eens in de klas moet langskomen als de mogelijkheid er is. Dus als dit te regelen is ga ik 't ook zeker doen!

Verder de vorderingen zijn niet zoals ik voor ogen had. Het valt me allemaal een beetje tegen hoe snel de tijd voorbij vliegt! Ik dacht 4 weken!!! > Alle tijd! Maar dat is echt niet zo, natuurlijk ook omdat Sinterklaas en Kerst ertussen valt. En daardoor ook andere druktes zijn. Ook hebben wij op mijn stageschool afgelopen vrijdag het project 'Beroepen' afgesloten. Daar waren de kinderen hiervoor ook heel druk mee. Veel tijd was er dus niet. Ik heb veel voor de klas gestaan, en (te) weinig tijd genomen voor onderzoek. Hier heb ik het ook met medestudenten over gehad tijdens intervisie met onze Opleider in school. Zij gaf aan dat ik me er niet druk om moet maken. Dat geeft wel wat rust, alleen wil ik het goed doen omdat het onderzoek ook gepresenteerd gaat worden aan de stageschool :)

Het komt vast allemaal wel goed, ik ga nu nog even op zoek naar verschillende manieren van gebruikte materialen opslaan zodat anderen er ook gebruik van kunnen maken!

Groetjes Sanne

Geen opmerkingen: